keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Pääsiäisvaihto

 Pääsiäisvaihto on edennyt toiseen viikkoon, jolloin oli minun vuoroni lähettää materiaalit. Ja ihan perinteiset pääsiäismatskut minä lähetinkin. Minulla alkoi tulla otsalle hikipisaroita, koska en mistään löytänyt sitä leimasinta, jolla olin suunnitellut tämän vaihdon leimauksen suorittavani... sitten kun mistään ei enää meinannut löytyä yhtäkään (vaikka tiesin mulla olevan kolme erilaista pääsiäisleimaisnta, missä lienevätkään?). Viimeisenä kurkistin puupalikallisten leimasinten laatikkoon ja sieltä viimein löysin tämän ainakaisen....
Tällaisen kortin tein materiaaleistani. Olen ihan tyytyväinen, vaikka pohdinkin sitä mitä voisin laittaa tuohon tyhjään yläosaan...perhosiakin pohdin, mut eihän perhosia ole täällä koleassa maassamme vielä pääsiäisenä....mutta tarviiko niitä ollakaan? Tiedä häntä. Tällä nyt kuitenkin mennnään.

Vaihdossa mukana lisäkseni
Linda
Granne
Minna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, että jätät kommentin, tervetuloa uudestaan!